Selasa, 06 November 2018

[CZ] Já, mé druhé já a Irena 2000 Sleduj Filmy Online

★★★★☆

Já, mé druhé já a Irena má skóre 5,6 z 10, na základě 1052 recenzí



Charlie Baileygates dělá už 17 let u policie. Je to dobrácký, tvrdě pracující chlapík vždy ochotný pomoci a také milující otec tří synů. Bohužel trpí poruchou rozdvojené osobnosti. Když přeruší léčbu, Hank jeho druhé já udeří. Je agresivní, pije jako duha a rád se pere. Charlie a Hank zkrátka nemají vůbec nic společného, kromě jedné maličkosti oba se zakoukali do Ireny Waters, půvabné ženy na útěku. Teď spolu budou muset Charlie a Hank svést boj o její přízeň. A jak tohle dopadne

Více informací




[CZ] Já, mé druhé já a Irena 2000 Sleduj Filmy Online


Původní název : Já, mé druhé já a Irena
Scénář : Elifsu Tanusha
Režie : Saleema Rajab
Země : Grenada
Žánr : mysteriózní - Komedie
Jazyk : zabana
Délka : 159 minut

Obsazení a filmový štáb
Kamera : Zeineb Tamatha
Kostýmy : Mirtha Ebonee
Hudba : Aazan Jacson
Střih : Gustaw Lauren
Hlavní role : Essah Mickie
Produkce : Kianne Tahira

Výroba a distribuce
Rozpočet : 82 642 408 USD
Informace o vydání : 14. květnu 1910
Výnos : 75 369 334 USD
Produkční společnosti : AMC Networks
Distribuce : Rugged Media

Související zprávy

Já mé druhé já a Irena Sleduj filmy online zdarma na ~ Když přeruší léčbu Hank jeho druhé já udeří Je agresivní pije jako duha a rád se pere Charlie a Hank zkrátka nemají vůbec nic společného kromě jedné maličkosti oba se zakoukali do Ireny Waters půvabné ženy na útěku

Já mé druhé já a Irena online zdarma ~ Když přeruší léčbu Hank jeho druhé já udeří Je agresivní pije jako duha a rád se pere Charlie a Hank zkrátka nemají vůbec nic společného kromě jedné maličkosti oba se zakoukali do Ireny Waters půvabné ženy na útěku

Já mé druhé já a Irena me filmy a ~ Když přeruší léčbu Hank jeho druhé já udeří Je agresivní pije jako duha a rád se pere Charlie a Hank zkrátka nemají vůbec nic společného kromě jedné maličkosti oba se zakoukali do Ireny Waters půvabné ženy na útěku

Já mé druhé já a Irena Me Myself Irene 2000 Č ~ Když přeruší léčbu Hank jeho druhé já udeří Je agresivní pije jako duha a rád se pere Charlie a Hank zkrátka nemají vůbec nic společného kromě jedné maličkosti oba se zakoukali do Ireny Waters půvabné ženy na útěku

Já mé druhé já a Irena – Online filmy a seriály ~ Já mé druhé já a Irena Jun 22 2000 116 Min Hank jeho druhé já udeří Je agresivní pije jako duha a rád se pere Charlie a Hank zkrátka nemají vůbec nic společného kromě jedné maličkosti oba se zakoukali do Ireny Waters půvabné ženy na útěku Teď spolu budou muset Charlie a Hank svést boj o její přízeň

Já mé druhé já a Irena 2000 Online recenze novinky ~ Me Myself Irene USA 2000 Komedie Charlie Baileygates dělá už 17 let u policie Je to dobrácký tvrdě pracující chlapík vždy ochotný pomoci a také milující otec tří synů Bohužel trpí poruchou rozdvojené osobnosti Když přeruší léčbu Hank jeho druhé já udeří Je agresivní pije jako duha a rád se pere

Já mé druhé já a Irena Nejlepší Kvalita CZ online ke ~ Soubor Já mé druhé já a Irena Nejlepší Kvalita CZ zatím nemá ještě žádné hodnocení Ohodnoťte soubor jako první a pomůžete tak ostatním uživatelům při výběru souboru online nebo ke stažení

Já mé druhé já a Irena – Wikipedie ~ Já mé druhé já a Irena anglicky Me Myself Irene je americká filmová komedie natočená roku 2000 V hlavních rolích hrají Jim Carrey jako policista Charlie a své druhé já Hank a Renée Zellweger jako dívka Irena